luni, 17 mai 2010

"Raliu" la Roman

Da, asa citesc, de dimineata, in "Ziaru` de Roman". Ca am avut parte de ....raliu .
Acu`... ce sa zic, n-am asistat la multe raliuri la viata mea, insa ce-a fost duminica in centrul orasului Roman nu se poate numi raliu.
De fapt a fost o cursa cu masina printre jaloane si 2 parcari.S-a putut inscrie oricine.
Cam ce-am vazut eu acolo......


Ceva, ceva lume s-a strans , majoritatea sperand la lucruri interesante, inedite....



Evident , nu lipseste populatia minoritar-majoritara.Aglomeratie mare, mon cher....


Si foarte obositor , mai ales la asa o varsta......


Au fost inscrise si doamne.S-a confirmat inca odata cat de bune soferite sunt. Mai ales cand e vorba de facut parcari . O delectare totala parcarea cu spatele....


Observati a doua masina cu inscriprii publicitare.Sa fi fost oare, un raliu publicitar, de fapt??!


Yup.... tot publicitate....



Ceva deosebit, intr-adevar pentru orasul Roman.Un concurs ce-a tinut spectatorii cu sufletul....plictisit.S-au uitat 3 ore cum defileaza masinile printre jaloane.

1 comentarii:

Lucian Mahu spunea...

Pai aia cu matizul de la autostefan adusesera piese pentru aia de le pierdeau pe drum?
Oricum, la cate masini "tunate" sunt in oras, ma asteptam sa vad ceva mai multi horsi-pauar pe asfalt.
Salutari de la vecinul tau!