miercuri, 25 iunie 2008

La modu` direct.

La modu` direct, ca sa citez emisiunea de azi, exista cateva lucruri ceva mai greu de inteles de unii de la RomTV.
O sa incep cu plata impozitelor.In romania exista o declaratie de venit "pe persoana fizica" in care oricare cetatean isi declara veniturile suplimentare si plateste impozit pentru ele. Simplu.
Cinstea.Referitor la cinste eu mi-am cam platit impozitele pe ceea ce am lucrat, impozitele pe drepurile de autor samd; deci titulatura de "evazionist" este mult fortata.Recunosc, uneori am mai intarziat cate o luna doua...asta e, se mai intampla.

E interesant cata iritare a starnit un blog personal domnului Paul.
Domnu` Paul , cred ca ar trebui sa citesti mai atent blogul.Posturile mele se refera la o situatie ce tine de un singur departament.N-am facut afirmatii deplasate, asa cum dumneata iti cam permiti, mi-am manifestat nemultumirea personala, intr-un blog personal fata de o problema.
De unde si pana unde ai tras concluzia ca "arunc cu noroi" in 20 de oameni... n-am inteles.

Poate ca, inainte de-a te arunca in afirmatii gratuite si hazardate, ar trebui sa discuti cu domnul patron de care ai pomenit, dumnealui ma cunoaste destul de bine.


Cateva obiectii mai am, ca tot ii dai cu cinstea.Nu-mi amintesc sa fi primit acceptul meu scris pentru publicarea materialului de pe blog, asa cum cere legea dreptului de autor.Da, si continutul blogurilor este sub incidenta legii dreptului de autor. Daca eu inregistrez emisiunea ta si o pun pe blog, incalc legea.La fel si daca tu faci public continutul blogului in alta sfera decat cea destinata (internet) si fara acceptul meu.

In continuare, o sa-mi vad de pozele mele la care ma pricep si o sa las cearta si ura in seama celor carora le face placere.

Dreptul la replica este liber, prin comentariile disponibile sub fiecare post.

3 comentarii:

pentru florinel spunea...

La modu' cum vrei tu...mai Forinel, tare monotona trebuie sa fie viata ta, tare singur trebuie sa te mai simti, pentru ca altfel nu ai mai da explicatii de doi bani pe un forum folosit pentru a evita vizita la psihiatru!

Andrei Bacoşcă spunea...

Spune macar cine esti prietene daca viata ta e asa de interesanta si esti asa viteaz.
Si totusi care e problema ta? Ce te intereseaza pe tine?

Florin Nastasa spunea...

Ai dreptate la partea cu explicatiile.Nu stiu ce mi-a venit.Da` na....m-am gandit ca unora trebuie sa le explici niste chestii ca sa poata intelege o situatie.
N-o sa ma inflamez la comentariul tau, pentru ca, (dupa cum ai punctat foarte bine cu phihiatru`, sau poate psihologu`?) stii?, am doar doi neuroni,si pe astia ii folosesc alternativ, ca sa nu oboseasca.
Fiecare are dreptul la o opinie.Fiecare si-o poate exprima dupa bunul plac.Unii isi beau mintile.Altele au tatic primar la sat, care se ocupa de bunastarea lor, le asigura un [b]servici[/b]...Altii se drogheaza.Unii asculta manele, unii se tatueaza.
Eu evit doctoru`.

Multumesc pentru atentie.