marți, 24 iunie 2008

Pere sau castraveti?

Se pare ca postul meu anterior a starnit ceva reactii la televiziunea cu pricina.
Un baiet, Paul, s-a agitat in direct sa demonstreze cum el, ca un asistent de marketing ce este(sau ceva de genu`) stie ca exista o politica a firmei si ca au preturile afisate peste tot.
Dupa cateva minute de urmarit (vreo zece, ca m-a apucat cascatu`) cum Paul devine un Badia(si numele e intentionat asa), cum se agita el cu telefonu` asteptand sa-l sun (hahahahaha, asta a fost chiar buna), am schimbat canalu` pe un post care dadea un film.Tot plicticos, da` nu chiar in halu` ala.
In alea 10 minute, Paul a tot vorbit, o fatuca de pe langa el l-a aprobat; am aflat ca e calm la condus(da` nu si la critici), ca are prieteni cu muschi, ca nu-i plac femeile la volan, ca nu-i plac barbatii la volan (ca cica n-ar sti prioritatea de dreapta).Am aflat ca e ceva de marketing....da` n-am prins tot ca apucase sa ia cartea de vizita din camera.Interesant tare de tot.....

Buuun.Eu vad problema la modul foarte simplist.La aprozar avem oferta la pere - la 4 kile, primesti 2 gratis.Tot la aprozar avem si castraveti la pret de 4 ori cat cel al perelor.
Eu intru la aprozar (ca nah.. am vazut ca au oferta) si cer : "4 kile de pere, va rog".Tantea pune perele in sacosa, dupa care zice: "da`... dumneavoastra nu va dau pere, va dau castraveti.".Pai... eu n-am nevoie de castraveti, eu vreau pere."Nuu, eu va dau castraveti..daca vreti, bine, daca nu, asta e..."

Domnu` Paul, ca sa intelegi, noi, astia care au prins ceva din vremea lu` Ceausescu, ne-am cam saturat sa hotarasca altii pentru noi.Daca eu iti cer pere, tu, ca un bun meserias de marketing tre` sa stii sa-mi vinzi pere, in asa fel incat data viitoare sa vin si dupa castraveti.
Atunci cand ti se solicita un anunt in care nu este trecut explicit numele unei firme, si pentru care nu ti se cere factura fiscala pe firma (ci eventual doar o chitanta sau bon de casa) este incadrat la persoana fizica.Daca ar fi sa continui analogiile, banuiesc ca toate anunturile de vanzari auto le bagi la juridic (ca sunt atatia care scot bani din masini aduse din Germania), sau anunturile de genul " ofer meditatii","instalez windowsuri".....

N-o sa mai intru in polemica pe tema asta, imi pastrez opinia ca toata situatia asta e incorecta....si cam asta e.Publicitate RomTV nu-mi mai trebuie in veci, poa` sa fie si gratis.

0 comentarii: